Prezent dla rodziców - podziękowanie od nowożeńców - podziękowanie rodzicom
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Obraz przedstawiający Świętą Rodzinę odlewany w metalu wykonany we Włoszech. Dodany do wizerunku grawer wykonany jest na podkładzie aluminiowym.
Obraz z podziękowaniem dla rodziców z tabliczką jest bardzo dobrym podziękowaniem z okazji ślubu dla rodziców państwa młodych w bardzo dobrej cenie.
Wymiary to 17 cm x 22 cm - zewnętrzne.
Poniżej wizerunku przyklejona blaszka z podziękowaniem rodzicom od państwa młodych -
w polach obok zdjęcia proszę podać datę i imiona państwa młodych i komu ofiarowany jest obrazek według wzoru.
W razie problemów z podaniem danych w trakcie dokonywania zamówienia, można przesłać dane do dedykacji za pomocą formularza kontaktowego lub maila, należy pamiętać aby w każdej tej wiadomości podać numer zamówienia którego dotyczy jest to niezbędne w celu prawidłowiej identyfikacji zamówienie.
Od kogo: Kasia i Artur
Dla kogo: Mamo, Tato ( można podać imiona rodziców : Mario i Czesławie )
Data: 29.08.2018r
Tekst dedykacji umieszczonych wraz z imionami młodych :
"Rodzice troszczą się o przekazanie dzieciom tych wartości ludzkich i religijnych, które nadają prawdziwy sens istnienia" Jan Paweł II
Mamo, Tato
z całego serca dziękujemy za wszystko co dla nas uczyniliście
za wszystko czego nas nauczyliście i za to kim jesteśmy dzięki Wam.
Jest bardzo dobrym wyborem na prezent dla rodziców jako podziękowanie od państwa młodych i daje możliwość wyboru wersji obrazka czy ma być dla mamy i taty czy wyłącznie dla jednego z rodziców: mamy lub taty.
Wysoka jakość powoduje że nasi klienci wybierają tego typu obrazek najczęściej.
Obrazek oprawiony w srebrną ramę na czarnym tle wygląda bardzo elegancko i gustownie, nadaje się do każdego wnętrza.
Produkt wykonany w wysokiej jakości metalu zapewnia najwyższą jakość i trwałość produktu przez cały okres użytkowania.
Szukaj innych produktów z tej kategorii.
Dane techniczne
Rozmiar obrazka | 17x22 cm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.